Wymiana, zwroty, reklamacje

1.Wymiana

Dobrałeś nieodpowiedni rozmiar? Uważasz, że jednak wolisz inną kolorystkę lub produkt? W naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu możesz wymienić go na inny (o ile jest dostępny). Aby dokonać wymiany należy wysłać do nas zakupiony produkt w nienaruszonym stanie (fabrycznie nowy, nie używany) wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) oraz dołączonym w paczce formularzem wymiany. Wysyłkę można nadać za pomocą dowolnego kuriera bądź Poczty Polskiej, lecz proszę pamiętać, aby nie wysyłać produktów listem zwykłym. Poniżej adres do wysyłki:

LUCKY DICE COMPANY
ul. Armii Krajowej 32a
58-130 Żarów

Pobierz formularz wymiany TUTAJ lub wypełnij go odręcznie podając następujące informacje:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- nazwę, rozmiar oraz kolor produktu na który zrobić wymianę

Ważne:
koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Wynosi ona 11zł i można ją uregulować
na dwa sposoby:

a) wrzucając powyższą kwotę do paczki z produktem przeznaczonym do wymiany
b) przelew na poniższe konto bankowe w tytule przelewu wpisując: "Wymiana, zamówienie numer: 0000"

LUCKY DICE COMPANY
ul. Armii Krajowej 32a
58-130 Żarów
rachunek bankowy MBANK numer
26 1140 2004 0000 3102 7521 4745

 


 
2.Zwrot

Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt można zwrócić w przeciągu 14 dni od daty otrzymania (odstąpienie od umowy zgodnie z prawem konsumenta). Aby dokonać zwrotu należy wysłać do nas zakupiony produkt w stanie nienaruszonym (fabrycznie nowy, nie używany ) wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) oraz dołączonym w paczce formularzem zwrotu. Wysyłkę można nadać za pomocą dowolnego kuriera bądź Poczty Polskiej, lecz proszę pamiętać, aby nie wysyłać produktów listem zwykłym.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Pieniądze zwracamy przelewem na konto do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Poniżej adres do wysyłki:

LUCKY DICE COMPANY
ul. Armii Krajowej 32a
58-130 Żarów


Pobierz formularz zwrotu TUTAJ lub wypełnij go odręcznie podając następujące informacje:
- imię i nazwisko oraz numer telefonu bądź e-mail
- numer zamówienia - data odbioru towaru
- dane do przelewu zwrotnego (imię i nazwisko, ulica, kod, miasto oraz numer konta)

W przypadku braku numeru konta proszę o podanie danych do przekazu pocztowego. Jednakże zastrzegamy, że Poczta Polska od każdego przekazu pobiera opłatę zależną od kwoty przekazu. Informację o wysokości opłaty można uzyskać w każdej placówce Poczty Polskiej lub na ich stronie internetowej.

 



3.Reklamacja

Wszystkie produkty w naszym sklepie są objęte gwarancją i w uzasadnionych przypadkach podlegają reklamacji. Jeżeli chcesz zareklamować swój produkt zapoznaj się z poniższymi zasadami reklamacji:

1.Rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko za okazaniem dowodu zakupu.
2.Reklamacji nie podlegają produkty, które posiadają uszkodzenia takie jak rozdarcia czy przecięcia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem oraz produkty, które nie były prane zgodnie z przepisami prania wyznaczonymi przez producenta.
3.Reklamowany towar powinien być czysty, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamacji.
4.Aby rozpocząć proces reklamacji należy:
a) wypełnić formularz, który pobierzesz TUTAJ i przesłać go w tytule wpisując: "Reklamacja - nr zamówienia 0000" na adres e-mail zamowienia@luckydice.pl
b) w ciągu 3 dni otrzymasz od nas odpowiedź z wszelkimi informacjami dotyczącymi Twojej reklamacji
5.W nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty przesyłek pokrywa klient.



W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.




 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel